ترجمه مالتي مديا

اطلاعات صنعتي

۹۲ بازديد

ترجمه مالتي مديا

مالتي مديا يا شبكه چند رسانه اي مجموعه اي از رسانه ها نظير فيلم، عكس،پادكست و انيميشن است كه با هدف بيان ايده به مخاطب توسط افراد متخصص در اين زمينه توليد و سپس منتشر مي شود .

هدف از تشكيل  تيم آريا ترجمه  بيان ايده هاي متنوع كاربران سايت در فضاي گسترده ي مجازي توسط زبان هاي پر كاربرد دنيا مانند انگليسي، فرانسوي ، آلماني،چيني و...است.

ترجمه مالتي مديا

خدمات مرتبط با ترجمه مالتي مديا  توسط متخصصان آريا ترجمه شامل:

ترجمه فايل هاي صوتي:

ترجمه فايل هاي صوتي شما به  سه روش زير صورت ميگيرد كه با توجه به حجم فايل خود ميتوانيد از طريق  شماره هاي تلگرام يا واتساپ براي كارشناسان تيم آريا ترجمه ارسال نماييد و روش انتخابي خود را در درخواست سفارش خود بازگو نماييد.

روش اول:  مترجم  پس از بررسي فايل صوتي،آن را به زبان اصلي فايل(انگليسي،فرانسوي،آلماني،چيني و..) تايپ مي كند.بدين منظور كارشناس آريا ترجمه همان چيزي را كه در فايل صوتي مي شنود تايپ و به شما كاربرعزيز تحويل مي دهد.

روش دوم: مترجم پس از بررسي فايل صوتي،درصورتي كه فايل شما به زبان اصلي(انگليسي،فرانسوي،آلماني،چيني و..)  باشد،فقط ترجمه فارسي آن و اگر فايل مورد نظر به زبان فارسي باشد،فقط به زبان مورد نظرشما(انگليسي،فرانسوي،آلماني،چيني و..)ترجمه و تايپ مي شود.بدين منظور كارشناس آريا ترجمه تنها  فايل ترجمه شده را به شما كاربر عزيز تحويل ميدهد.

روش سوم: مترجم پس از بررسي فايل صوتي،ابتدا فايل را به زبان اصلي (انگليسي،فرانسوي،آلماني،چيني و..)  پياده سازي و سپس ترجمه فارسي آن را زير هر سطر تايپ ميكند و بالاعكس. بدين منظور كارشناس آريا ترجمه متن اصلي فايل به همراه ترجمه را به شما كاربر عزيز تحويل ميدهد.

 



 

براي سفارش آنلاين ترجمه مقاله يا ترجمه سايت خود كافي است در سايت ثبت نام نماييد (ثبت نام در سايت كمتر از 5 دقيقه ) و سفارش ترجمه خود را ثبت نماييد. تيم پشتيباني آريا ترجمه در 10 دقيقه به صورت رايگان برايتان پيش فاكتور صادر مي نمايد.

 

ثبت سفارش آنلاين

 




 

ترجمه فايل هاي  تصويري (ترجمه مالتي مديا):

ترجمه فايل هاي تصويري شما به  سه روش زير صورت ميگيرد كه با توجه به حجم فايل خود ميتوانيد از طريق  شماره هاي تلگرام يا واتساپ براي كارشناسان تيم آريا ترجمه ارسال نماييد و روش انتخابي خود را در درخواست سفارش خود بازگو نماييد.

روش اول: مترجم  پس از بررسي فايل تصويري به همراه ديالوگ ها،آن را به زبان اصلي فايل(انگليسي،فرانسوي،آلماني،چيني و..) تايپ مي كند.بدين منظور كارشناس آريا ترجمه همان چيزي را كه در فايل تصويري ميبيند و ميشنود تايپ و به شما كاربرعزيز تحويل مي دهد.

روش دوم: مترجم پس از بررسي فايل تصويري به همراه ديالوگ ها،درصورتي كه فايل شما به زبان اصلي(انگليسي،فرانسوي،آلماني،چيني و..)  باشد،فقط ترجمه فارسي آن و اگر فايل مورد نظر به زبان فارسي باشد،فقط به زبان مورد نظرشما(انگليسي،فرانسوي،آلماني،چيني و..)ترجمه و تايپ مي شود.بدين منظور كارشناس آريا ترجمه تنها  فايل ترجمه شده را به شما كاربر عزيز تحويل ميدهد.

روش سوم: مترجم پس از بررسي فايل تصويري به همراه ديالوگ ها،ابتدا فايل را به زبان اصلي (انگليسي،فرانسوي،آلماني،چيني و..)  پياده سازي و سپس ترجمه فارسي آن را زير هر سطر تايپ ميكند و بالاعكس. بدين منظور كارشناس آريا ترجمه متن اصلي فايل به همراه ترجمه را به شما كاربر عزيز تحويل ميدهد.

روش چهارم: مترجم پس از بررسي فايل تصويري به همراه ديالوگ ها،ترجمه را به صورت  زيرنويس و يا دوبله بر روي فايل شما اعمال ميكند. بدين منظور كارشناس آريا ترجمه  فايل زيرنويس و دوبله شده را به شما كاربر عزيز تحويل مي دهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.