سوال وكالت

اطلاعات صنعتي

۹۱ بازديد

سوال: آيا پس از طلاق امكان پاك نمودن اسم همسر سابق از شناسنامه وجود دارد؟

پاسخ: براي سوال فوق ۲ حالت متصور است حالت اول ” مربوط به زماني است كه زوجه دوشيزه نميباشد و مدخوله است در اينجا امكان پاك نمودن شناسنامه و به اصطلاح سفيد كردن آن تا زمان ازدواج مجدد وجود ندارد.

 

اما در حالت دوم” چنانچه زوجه باكره و غير مدخوله باشد ميتواند با راي دادگاه و شناسنامه ي كه طلاق در آن ثبت شده است به اداره ي ثبت احوال مراجعه و شناسنامه ي خود را سفيد نمايد.

 

طلاق توافقي ايرانيان خارج از كشور

چنانچه زوجين يا هر يك از آنان در خارج از كشور هستند و امكان مراجعه به ايران را ندارند  و ميخواهند خيلي سريع كارهاي طلاق خود را انجام دهند ميبايست از طريق سفارت يا كنسولگري و در آمريكا از طريق حفاظت منافع به يكي از دوستان و آشنايان و حتي به وكيل پايه يك دادگستري وكالت براي طلاق تنظيم نمايند و كليه ي مدارك مربوطه را به آدرس وكيل ارسال نمايند. وكيل ميتواند با توجه به اختيارات مندرج در وكالت نامه گواهي عدم امكان سازش را از دادگاه اخذ و نهايتا چنانچه نسبت به ثبت طلاق وكالت داشته باشد آن را انجام دهد.

ايرانيان خارج از كشور ميتوانند از طريق برنامه whatsapp با وكيل در تماس باشند.

 

 

طلاق توافق زوجين مشهد

 

طلاق توافقي

يكي از انواع طلاق ها، طلاق توافقي است. كه به درخواست مرد،يا به درخواست زن و يا به درخواست زوجين، صورت مي پذيرد  طلاق توافقي ناميده ميشود كه از انواع مصطلح هستند. طلاق توافقي، يا معمولا در قالب طلاق خلع، قرار مي گيرد كه درباره آن در نوشته مختص بحث طلاق فوري در مشهد  و طلاق خلع، به تفصيل توضيح داده شد.در بعضي از موارد، شوهر، اختيار طلاق خود را با عقد وكالت رسمي در دفتر اسناد رسمي، تحت عنوان وكالت بلاعزل طلاق، به زوجه يا شخص ثالث، اعطاء مي كند.

دادن وكالت طلاق به زن، يا شخص ثالث، از بين برنده حق طلاق مرد، به معني سلب اختيار مرد از اعمال حق طلاق نيست، بلكه وكيل طلاق توافقي فوري مي تواند با استفاده از اين وكالتنامه، جانشين مرد در اعلام اراده طلاق شود.

وكيل طلاق توافقي در مشهد 10 روزه 09151186862

در حالتي كه زن، وكالت طلاق، از سوي شوهرش دارد، با مراجعه به وكيل پايه يك دادگستري در مشهد و مشاور حقوقي، يه تعويض و اعطاي وكالت به وكيل ، از سوي مرد، اقدام مي كند و وكيل پايه يك دادگستري، جانشين مرد در مراجعه به دادگاه خانواده و طي مراحل طلاق توافقي مي شود.

اگر زوجه نيز نياز به وكيل پايه يك دادگستري در پرونده طلاق ، داشته باشد، دو وكيل پايه يك دادگستري، با قبول وكالت طرفين، به عنوان وكيل اقدام به ثبت دادخواست و پيگيري پرونده، تا زمان اجراي صيغه طلاق توافقي در دفتر اسناد رسمي طلاق، خواهند نمود.

پس صرف داشتن وكالت بلا عزل محضري براي پرونده طلاق و اجراي صيغه طلاق، براي مراجعه به دادگاه خانواده كافي نيست و با وكالت محضري اعطايي از سوي شوهر براي پرونده طلاق، فقط امكان عقد قرارداد براي پرونده طلاق توافقي با يكي از وكلاي پايه يك دادگستري، وجود دارد.

وكيل طلاق توافقي، مي تواند وكيل پايه يك دادگستري

و مشاور حقوقي و يا وكيل محضري و مدني باشد.

بهترين وكيل طلاق توافقي در مشهد ،عنواني است كه بعضي از موسسه هاي حقوقي غيرمجاز فاقد دانش حقوقي جهت بازاريابي غير متعارف، از آن استفاده مي كنند.

بهترين وكيل طلاق فوري در مشهد به عنوان وكيل ، داراي ويژگي هايي است كه مي توان به مهمترين آنها كه دارا بودن دانش كافي حقوقي در دعاوي خانواده، به عنوان مشاور حقوقي خانواده و مشاور حقوقي اشاره كرد كه مي تواند لازمه قبول پرونده طلاق توافقي فوري در مشهد، توسط وكيل طلاق توافقي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.