مراحل طلاق توافقي

اطلاعات صنعتي

۹۰ بازديد

مراحل طلاق توافقي

موسسه حقوقي  نيك انديش باران با داشتن وكلاي متخصص طلاق فوري در مشهد 

 

مراحل طلاق توافقي 

۱. بدون حضور زوجين ؛ به نحوي كه تمامي اقدامات توسط وكلاي پايه يك دادگستري انجام ميگيرد و نيازي به حضور زوجين در دادگاه نميباشد.

۲. حدود ۱۰ روز كاري ؛ خواهد بود و به صورت تضميني توسط وكلاي متخصص صورت خواهد پذيرفت.

 

 

طلاق توافقي چيست ؟

چنانچه قصد داريد تا با طلاق توافقي آشنا شويد و تمامي اطلاعات لازم را در اين زمينه كسب نماييد دعوت ميگردد كه حتما مطالب مفيد و كاربردي ذيل را مطالعه نماييد تا نسبت به اين موضوع در آينده با مشكل مواجهه نگرديد.

همانطور كه از اسم آن پيداست وكيل طلاق توافقي در مشهد به اين معناست كه زوجين كه با يكديگر جهت ادامه ي زندگي مشترك تفاهم نداشته باشند و ميخواهند بدون دغدغه و دردسر به زندگي زناشويي خود خاتمه دهند به صورت توافقي از يكديگر جدا ميشوند ؛

معمولا سوالي كه مبتلا به بوده و توسط زوجين كه ميخواهند از يكديگر به صورت توافقي جدا شوند اين است كه تكليف حضانت فرزند ،مهريه يا نفقه و … به چه صورت خواهد بود ؟ پاسخ سوال بسيار آسان است چرا كه همانطور كه كه از نام طلاق توافقي پيداست زوجين قبل از مراجعه به دفتر وكالت ميبايست تمامي توافقات خود را انجام دهند و نسبت به تمام موضوعات تصميم گيري نمايند چرا كه راي دادگاه بر اساس توافق طرفين كه به صورت مكتوب و به امضا طرفين ميرسد صادر خواهد شد و پس از قطعيت راي دادگاه و اجراي صيغه طلاق ديگر فرصتي براي اصلاح آن وجود ندارد و زوجين بايد قبل از تصميم به طلاق با دقت تمام نسبت به اين موضوع فكر و تصميم گيري نمايند تا دچار پشيماني نگردند.

توصيه ميگردد در زمان مراجعه به دفتر وكالت زوجين از صورت جلسه ي تنظيمي كه توسط وكيل انجام ميگيرد كپي دريافت تا با خاطري آسوده طلاق خود را نهايي نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.