ترجمه فوري

اطلاعات صنعتي

۸۶ بازديد

ترجمه فوري

ترجمه انواع كتاب ، مقالات تخصصي و متون

  • ببين، من امروز هر طور شده بايد اين متنو بفرستم واسه ترجمه فوري. استاد همين فردا ازم ترجمه مقاله رو ميخواد! اونم با كيفيت خوب! توروخدا جايي رو ميشناسي كه بتونن ترجمه فوري و درست حسابي انجام بِدن؟
  • خب، راستش من خودم الان چند سال ميشه كه با يه سايت به اسم آرياترجمه كار ميكنم. خيلي شيك و عالي كارو انجام ميدن. كيفيت ترجمه فوري‌شون با ترجمه عادي اصلاً مو نميزنه. ترجمه فوري مقاله رو طوري انجام ميدن كه اصلاً فكر نميكني متني كه دستت رسيده ترجمه شده! قيمتشون هم واقعاً منصفانه‌س.
  • خب، آدرس سايتو بهم ميدي؟
  • واقعاً تعجب ميكنم كه نميشناسيش. مطمئنم نصف كار ترجمه مقاله و ترجمه فوري تو كل ايرانو اين سايت انجام ميده. يادداشت كن...
  • www.ariatarjome.ir

ترجمه فوري | آريا ترجمه

امروزه با توجه به شتاب پيشرفت فناوري و ارتباطات، متغيرهاي دخيل در زندگي افراد به شدت رو به افزايش است. امروزه هر كسي را كه مي بينيم حتي براي يك سلام و احوالپرسي ساده هم وقت چنداني ندارد. دانشجوها، اساتيد و پژوهشگران كه طيف گسترده اي از جامعه دانشگاهي را در بر مي گيرند نيز از اين مسئله مستثني نيستند. تعداد متغيرهايي كه به عنوان مثال روي زندگي يك دانشجو تأثير مي گذارد شايد همين 5 سال پيش يك دهم تعداد متغيرهاي امروزي نبود. افزايش ارتباطات جمعي، گسترش و دسترس پذيري فضاي مجازي و افزايش ضريب نفوذ اينترنت، سرعت حركت دانشجوها و به طور كلي جامعه دانشگاهي را افزايش داده است.

در حيطه ترجمه، و به خصوص ترجمه فوري كه در حال حاضر شايد حدود 50 درصد از بازار كار ترجمه را در بر گرفته است، نياز به متوني كه در مدت زمان اندك و با كيفيت قابل قبول ترجمه شده باشند به طور روزافزون در حال ازدياد است. ترجمه فوري، نه تنها يك فن، بلكه هنري است كه مترجمان معدودي قادر به انجام آن هستند. البته شايد بگوييد "خب، خيليا هستن كه ميتونن مثلاً 10 هزار كلمه رو در يك روز ترجمه كنن!". پاسخ مثبت است. اما آنچه در ترجمه فوري از درجه اهميتي همتراز با سرعت برخوردار است، كيفيت است. حفظ كيفيت ترجمه فوري و در عين حال نزديك كردن آن به ترجمه عادي يك مقاله، كاري بس دشوار است كه به واقع مترجمان معدودي قادر به انجام آن هستند.

آرياترجمه با پشتيباني 24 ساعته و ارائه گارانتي ترجمه با بهره‌گيري از بيش از 950 مترجم متخصص و فعال قادر است كليه متون مورد نظر شما را در كمترين زمان ممكن به صورت فوري ترجمه نمايد. آرياترجمه در كليه شاخه‌ها و گرايش‌هاي دانشگاهي از مترجمان متخصص برخوردار است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.