كاشت مو به روش FUT

اطلاعات صنعتي

۶۲ بازديد

كاشت مو به روش FUT

 

كاشت مو به روش FUT

با سلام  كاشت مو به روش FUT مخفف عبارت follicular unit transplantation   يكي از تكنيك هاي مرسوم و رايج در ميان انواع كاشت موي طبيعي است  كه طرفداران زيادي نيز دارد و در جهان شناخته شده است

در روش FUT كه توسط پزشكان متخصص و تكنسين ها و تيم پرستاري انجام مي شود در ابتدا بيمار تحت بيهوشي موضعي قرار مي گيرد سپس از پشت سر بيمار نوار باريكي به طول 20 الي 25 سانتي متر و عرض 2 سانتي متر جداسازي مي شود (اين نكته قابل ذكر است كه دليل جداسازي نوار باريك از پشت سر بيماران به اين خاطر است كه رويش مو در پشت سر هميشه بيشتر بوده و كمترين ريزش مو پشت سر بيمار است و وقتي رشته اي باريك از بيمار برداشته مي شود پس از مدتي به دليل رويش دوباره مو در آن نقاط جاهاي خالي فوليكول هاي برداشته شده مو پر مي شود و دليل نگراني ديگر نخواهيد داشت و نكته ديگر موهاي پشت سر هميشه مقاوم تر از ديگر قسمت هاي سر انسان است) پس از جداسازي فوليكول ها سطح پوست با مقداري كشش به هم دوخته و بخيه مي شود.

+++++++++++++++

به‌طوركلي مي‌توان گفت fut يك روش استاندارد براي كاشت مو مي‌باشد كه مي‌توان در طي عمل، بيشترين مقدار مو را برداشت و كاشت كرد. در اكثر مواقع بيش از 90 درصد از گرافت هاي كاشته شده، رشد خواهند كرد. به‌طوركلي بيش از 97 كه افرادي كه به روش fut درمان شده‌اند، از نتايج عمل خود راضي بوده‌اند.

انتقال گراف به محل مورد نظر:

پس از جداسازي نوار باريك و بخيه قسمت برداشته شده نوار باريك به قسمت هاي ريز و كوچكتر تقسيم مي شوند كه در واقع به آن گراف مي گويند گراف ها تشكيل شده از 1 ال 4 تار مو مي باشند در عمل هاي اين چنين با توجه به بانك موي بيمار و تعداد گراف هاي مورد نياز براي كاشت از پشت سر بيمار نواري جداسازي مي شود كه معمولا دست كم بين 1500 الي 2500 گراف تهيه خواهد شد كه پس از تهيه در مرحله بعد آن گراف ها و تار موها به محل جديد انتقال داده مي شوند و كاشت انجام مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.