كاشت موي طبيعي چيست؟

اطلاعات صنعتي

۶۹ بازديد
بدون ترديد موهاي انسان را مي توان جزو اولين عامل موثر در حفظ زيبايي و جواني انسان دانست . و بدون شك، ريزش موي سر انسان، سبب از دست رفتن زيبايي و اعتماد به نفس در انسان مي شود.يكي از مهمترين دلايل ريزش مو در خانم ها و آقايان طاسي ژنتيكي يا ارثي مي باشد.كه اين مدل باعث از دست رفتن و ريزش موها به صورت تدريجي شده و گاها افراد در دوران نوجواني و جواني شاهد از كم شدن موهاي خود شده و نتيجه اين عامل سبب، از دست رفتن حفظ اعتماد به نفس در خانم ها و آقايان مي شود.
كاشت موي طبيعي
در كشور ژاپن دكتر شوجي اكودا (Shoji Okuda) در سال 1939 ميلادي اولين پيوند موي طبيعي را در دنيا ثبت نمود.و پس از آن در سال 1952 دكر نورمن ارنتريچ(Norman Orentrich) پانچ گراف را ابداع كرد.از ان سال به بعد علم و تكنولوژي كاشت موي طبيعي و پيوند موي طبيعي روز به روز كامل تر از قبل شده و هر ساله افراد متقاضي كاشت مو در دنيا و ايران رو به افزايش بوده و بر اساس تكنيك ها و روش هاي موجود در دنيا درمان خود را آغاز مي نمايند.
هزينه كاشت موي طبيعي اصولا بر اساس نوع روش ، تعداد گراف ها ، وضعيت بانك موي بيمار و بر حسب تعداد جلسات مشخص شده تقريبا بين 2 تا 7 ميليون تومان مي باشد. عزيزان توجه داشته باشيد كه در روش پيوند موي نواري اگر كه جداسازي  گراف ها توسط ميكروسكپ صورت پذيرد به دليل حساسيت بالاي جراحي به زمان و پرسنل بيشتري نيازمند است.لذا شما عزيزان و متقاضيان محترم توجه داشته باشيد كه هزينه كاشت موي ميكروسكپي با غير ميكروسكپي متفاوت بوده.به همين دليل توصيه مي شود فريب كاشت مو ارزان را نخوريد چرا كه اكثر اين پيوند مو ها به روش غير ميكروسكپي و با چشم غير مسلح انجام مي پذيرد و دقيق نمي باشد و اين امر سبب ارزاني اين نوع پيوند مو ها مي باشد.
در روش كاشت موي تك تك به غير از موارد گفته شده بالا سايز پانچ برداشت نقش بسزايي در هزينه جراحي بيمار ايفا مي كند به گونه اي كه اكثر پيوند موهايي كه در شهر هاي جنوبي ايران و شيراز انجام مي پذيرد با پانچ هاي درشت بوده كه باعث نماي عروسكي در منطقه پانچ و سبب از بين رفتن بانك مو بيمار در منطقه برداشت خواهد شد. لذا توصيه مي شود براي كاشت موي خود از تكنولوژي هاي موجود اطلاع پيدا كنيد. به همين امر كلينيك تخصصي دكتر رجالي با مشاوره رايگان در خدمت شما عزيزان خواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.