صدوق صدقات پلكسي

اطلاعات صنعتي

۷۵ بازديد

صدوق صدقات پلكسي

 

صندوق هاي صدقات پلكسي يا همان (شيشه اي شفاف )

  • صندوق هاي تمام پلكسي
  • صندوق هاي پلكسي و MDF

در قسمت توضيحات محصول، مي توانيد ويژگي ها و اطلاعات كافي در مورد صندوق هاي صدقات پلكسي بدست آوريد

بهار پلاست با بيش از 45 سال سابقه درخشان در زمينه توليد انواع صندوق صدقات فلزي ، صندوق صدقات پلاستيكي ، چوبي،صندوق پلكسي و… افتخار همكاري با بسيار زيادي از خيريه ها و سازمان هاي متعدد در شهر هاي بزرگ همچون اصفهان،تهران،مشهد،شيراز و ديگر نقاط كشور را داشته است. بيان گذار اين مجموعه آقاي نجاريان مي باشد.

صندوق صدقات پلكسي يا همان (شيشه اي شفاف )

  • صندوق هاي تمام پلكسي

1- اين گونه از صندوق ها از معروفيت خاصي برخوردارشده اند به خاطرشفاف بودن داخل صندوق ها چون بسياري از موسسات و خيريه ها به دنبال صندوقي بودند كه داخل آن ديده شوند كه با داشتن صندوق هاي پلكسي نياز بسياري  از موسسات خيريه فراهم شده است .

2-صندوق هاي پلكسي انواع مختلفي دارند

3-در ابعاد مختلف تهيه مي شود

4-داراي قفل هايي با كيفيت بالاتر هستند و هر تعداد صندوق كه باشد قفل ها، همه به صورت تك كيليد هستند (منظور اين است كه  تمامي قفل ها با يك كيليد بازو بسته مي شوند و ديگر نيازي به تعداد فراوان كيليد داخل موسسات نيست )

5-يكي ديگر از ويژگي هاي اين نوع صندوق صدقات پلكسي  اين است كه متريال اين صندوق از پلكسي گلاس تشكيل شده و داراي ضخامت هاي متفاوتي است از ورق هايي با ضخامت 2/8ميلي تا ضخامت 2سانت مي باشد و در رنگ هاي متفاوتي دارند.

6-بر روي پلكسي گلاس مي توان كليه مشخصات خيريه و لوگو موسسه را به صورت كامل زيبا با دستگاه ليزر حك كرد به صورتي كه ديگر به هيچ عنوان از بين نرود و قادر به پاك شدن نمي باشند .

7-برش اين گونه از صندوق ها با دستگاه ليزر انجام مي گردد واز دقت بالايي -برخوردارمي باشند.

8-بر روي اين گونه از صندوق ها مي توان مشخصات كامل خيريه را به همراه لگو موسسه چاپ رنگي به صورت  uv در آورد به صورتي كه به سادگي از بين نمي رود و درمقابل نور آفتاب مقاوم مي باشد.

  • صندوق هاي صدقات پلكسي وmdf

همان گونه كه از اسم اين صندوق ها معلوم است اين گونه از صندوق تركيبي از ورق هاي پلكسي گلاس وmdfمي باشد كه داراي ويژگي هاي فراوان نيز هستند

1-يكي از ويژگي مهم اين صندوق زيبايي،شكيل بودن آن در مكان هاي عمومي مي باشد كه نظر تمامي عموم وحاميان عزيز را به خود جلب مي كند.

2-صندوق ها  داراي ابعاد مختلف مي باشد.

3-اين گونه از صندوق به خاطر تركيب ورق هاي پلكسي گلاس و mdfداراي وزن چشمگيري مي باشند.

كه اين وزن باعث ميشود صندوق در جاي خود محكم قرار بگيرد و با هر لرزشي واژگان نگردد.

4-يكي ديگر از وِيژگي هاي اين صندوق امنيت بالاي آن مي باشد كه شركت بهارپلاست با در نظر گرفتن قفل هاي گاو صندوقي يا چهار لول مشكل اين صندوق ها را حل نموده است

5-صندوق هاي ايستاده اداري داراي پايه هايي مي باشد كه در ادارات قابل جابه جايي هستند و به كف پوش آن مكان آسيبي وارد نمي كند.

6-در اين مدل صندوق بر روي mdf آن مشخصات خيريه نيزحك مي گردد و قادر به پاك شدن نمي باشد

7-صندوق صدقات پلكسي گلاس را مي توان با رنگ هاي بسيار زيادي كه دارند زيبا نمايان كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.