صندوق صدقات فلزي

اطلاعات صنعتي

۷۵ بازديد

صندوق صدقات فلزي

 

صندوق هاي فلزي در دو نوع هستند 
  • صندوق هاي فلزي ايستاده
  • صندوق هاي فلزي رو ميزي

در پايين ،در قسمت توضيحات محصول مي توانيد اطلاعات كافي در مورد صندوق صدقات فلزي بدست آوريد

بهار پلاست با بيش از 45 سال سابقه درخشان در زمينه توليد انواع صندوق صدقات فلزي ، صندوق صدقات پلاستيكي ، چوبي،پلكسي و… افتخار همكاري با بسيار زيادي از خيريه ها و سازمان هاي متعدد در كشور را داشته است بيان گذار اين مجموعه آقاي نجاريان مي باشد.

صندوق هاي فلزي در دو نوع هستند رو( ميزي وايستاده )

  • صندوق هاي فلزي داراي يكسري ويژگي هايي خاص نسبت به صندوق هاي ديگر ميباشد و قابليت هاي بهتري دارند.

1-بهترين ويژگي اين صندوق ها استحكام و محكم بودن آنهاست چون جنس آن از آهن مي باشد و در برابرخيلي از آسيب ها در امان مي باشد ،راحت نمي شكنند ،از هم جدا        نمي شوند و به راحتي خراب نميشود

2-رنگي كه بر روي قلك ها خورده مي شود از كيفيت بالايي برخوردار مي باشد.

كه شامل رنگ كوره اي به صورت چكشي و معمولي  مي باشند و به راحتي از بين نمي رود و دربرابر آفتاب و سرما مقاوم مي باشد .

3-صندوق هاي فلزي رو ميزي يا ديواري با اينكه از جنس آهن هستند ولي وزن بسيار سبكي دارند

4-صندوق هاي فلزي ايستاده بسيار محكم و مقاوم هستند و در مكان هاي عمومي و مردمي و مكان هايي همچون رستوران،بانك ها و هتل ها ،ايستگاه هاي مترو و فروشگاه ها و … بسيار كاربرد دارند .

5-يكي ديگر از مزيت هاي اين صندوق ها در اين است كه كل مشخصات خيريه و لگو موسسه به صورت كامل روي يك ورق پلاك آلمينيوم حك شده و در جلو صندوق صدقات فلزي نصب مي گردد

6-ويژگي ها عالي اين صندوق هاي فلزي رو ميزي در اين است كه قفل هايي كه براي آن تعبيه شده است مي توان تمامي آنها را تك كيليد كرد و ديگر نيازي به تعداد زيادي كيليد نمي باشد –اين ويژگي بسيار براي خيريه ها موثر و مفيد است .

7-ساخت صندوق صدقات فلزي بزرگ هم يك ويژگي بسيار مهم دارند  كه آن ويژگي قفل هاي گاو صندوقي چهار لول مي باشد كه در داخل صندوق تعبيه شده اند و امنيت صندوق را بسيار بالا مي برند تا حدي كه ديگر به سادگي درب صندوق ها  را افراد سودجو نمي توانند با اشياء فلزي باز كنند.

بهار پلاست با بيش از 45 سال سابقه درخشان در زمينه توليد  صندوق صدقات فلزي ، صندوق صدقات پلاستيكي ، چوبي،پلكسي و… افتخار همكاري با بسيار زيادي از خيريه ها و سازمان هاي متعدد در كشور را داشته است بيان گذار اين مجموعه آقاي نجاريان مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.