۶۷ بازديد
[درباره ي ما]

مجموعه نوين نماي اصفهان

 

اين مجموعه در زمينه انواع آجر با چند دهه تجربه با بروزترين دستگاه هاي روز دنيا در جهت توليد انواع آجر نما،نما نسوز همراه شما در صنعت ساختمان سازي مي باشد.از پركاربردترين نماهاي مرسوم ساختمان،آجر نما استو ما در تلاقي هنر و صنعت براي توليد آجر نما،آجر نما نسوز،شيل گلبهي،آجر سفال،آجر لفتون،آجر سه گل لعابي و… تلاش مي نماييم.

با كيفيت و زيبا همت گماشتيم و با استفاده از نيروهاي متخصص و كوره هاي پخت سريع ، خط توليد اتوماتيك ، در جهت رفع نياز ، اين بخش از صنعت ساختمان ايران و جهان اقدام نموديم.خط فكر و ارزش هاي ما در راستاي مشتري مداري و كاهش هزينه هاي مشتري، با توليد آجر نماي با كيفيت و زيبا است،چراكه براي ما فروش پايان كار نيست و آغاز يك تعهد است.

توليد و پخش بروزترين آجر در اصفهان و ارسال به تمام نقاط كشور و خاورميانه

 

[انتخاب]

چرا بايد ما را انتخاب كنيد !

شركت نوين نماي اصفهان با بيش از چندين دهه در فعاليت در توليد و فروش آجر نما در اصفهان و در ايران و خاورميانه توانسه يا همكاري و پشتيباني موثر در اين عرصه ارائه خدمات نمايد.

 

گارانتي بازگشت وجه

اگر محصولات ارائه شده براي شما مشتري عزيز، داراي مشكل بوده و كيفيت مطلوب را دارا نيست ميتوان محصول را عودت دهيد و هزينه بازگشت داده مي شود.

 

پشتيباني و تحويل به موقع كالا

ما در صدد ارائه محصولات بدون واسطه با پشتيباني و ارائه محصولات به دست مشتري در كمترين زمان ممكن هستيم.هدف جلب رضايت شماست

 

تيم اختصاصي

استفاده از تيم متخصص توليد محصولات ومشاوره دقيق و تخصصي براي مشتريان و تيم فروش جهت هماهنگي ها و تصميمات مهم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.